header
הובלות בראשון לציון
 

 

ראשון לציון (ראשל"צ) היא אחת הערים המתפתחות בישראל מבחינה נדל"נית – גם בכמות וגם באיכות. בזכות חלקה המערבי הענק, החדש והמתוכנן להפליא, הופכת ראשון לאטרקטיבית מאוד לזוגות צעירים עמידים ומשפרי דיור. ביקורת מושמעת אומנם לעיתים על הטעם ההומוגני והמעט המוני של סגנונות הבנייה הרווחים במערב ראשון, אבל עם ההצלחה אי-אפשר להתווכח. לפחות מבחינת הציבור, שמצביע במשאיות ההובלה, ראשון היא סיפור הצלחה, ובפרט חלקה המערבי.
 
הובלות בראשון לציון הם מדד טוב כדי להבין את הטרנד. בשכונות החדשות ביותר ניתן לראות לקראת תקופת האיכלוס ציים של משאיות הובלה, האמונות על הובלות לראשון לציון. זה מקום טוב לראות את מבחר המובילים, לפחות אלו שעושים הובלות לראשון לציון, ולהשוות את הפרצופים של הדיירים החדשים בבניינים החדשים: מי עם חיוך על הפנים, מרוצה, ומי התקלקלה לו חוויית המעבר עם מוביל לא אחראי או עם נזק לחפצים.

מערב ראשון בפרט הוא המקום שבו חברות הובלה עושות כסף גדול. איזו חברה רואים הכי הרבה שם? והאם זהו מדד לטיבה? כמו בכל דבר בחיים, צריך להבין שרוב האנשים הולכים על הכי מפורסם והכי גדול, ולא על פרמטרים מורכבים של איכות, אמינות וותק ביחס למחיר. גם יחס אישי לא תמיד נמצא בחברות הגדולות. מאידך מקצועיות איננה נחלתן הבלעדית של החברות הגדולות ולעיתים דווקא מנגנון משומן עובד באופן חורק. אם כן במערב ראשון, שהוא "מסלול התצוגה" של חברות ההובלה, המקום אליו כולם עוברים ובו כולם מובילים, לא צריך להתרשם רק מהכמות והתפוצה של משאיות הנושאות לוגו מסויים. כדאי לא פחות לדבר עם האנשים שעברו ולשאול אותם לגבי חווית המעבר שלהם, או פשוט להביט בפניהם.